ולמה זה מעניין? כי אחרי כשנתיים של שיווק, קיה סוף-סוף מגייסת את השחקן ההוליוודי האהוב בעל שם המשפחה הדומה - רוברט דה נירו - כמנחה הפרסומות וכשגריר הרשמי של הטכנולוגיה החשמלית.
דה נירו יככב בשורה של מודעות בעיתונות המודפסת, באינטרנט ובטלוויזיה, בהן יסביר מדוע הגרסה החשמלית של הנירו מתאימה לשימוש יומיומי. במודעות יודגשו טווח הנסיעה המרשים (312 ק"מ עם ערכת המצברים הבסיסית ו-485 עם המשודרגת), מערכת המולטימדיה, העיצוב ועוד.
הנתונים הרשמיים פורסמו בהופעת הבכורה האירופאית של הנירו החשמלי, שמתקיימת בימים אלה בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר). רכב הפנאי החשמלי הוצג לראשונה בקוריאה במאי שעבר, ושיווקו יחל באירופה עוד השנה. נכון לעתה לא ידוע אם יוצע גם בישראל, ומחברת טלקאר, יבואנית קיה, נמסר כי הנושא נמצא בבחינה. אם זה יקרה, לא נופתע לגלות את דה נירו עם הנירו, גם על המסך הקטן שלנו.