מתחילת השנה הירידה מתחזקת, ועומדת כעת על 6% (3% בלבד בחודש שעבר), עם 224,980 יחידות בינואר-ספטמבר לעומת 238,148 אשתקד. יונדאי ממשיכה להוביל בראש הטבלה עם 34,396 מכוניות (4%+), למרות חודש ספטמבר חלש בו הסתפקה במקום השלישי (1,462 יחידות, אחרי קיה עם 1,666 וטויוטה עם 1,850).
מבין עשר היצרניות הגדולות, מיצובישי ממשיכה להציג את הצמיחה המרשימה ביותר - 19% מתחילת השנה ל-11,206 מכוניות. גם סיאט רושמת צמיחה נאה של 13% ל-7,377 יחידות.
המכונית הנמכרת ביותר בישראל השנה היא עדיין יונדאי איוניק (9,073). זו אחת מתוך שש מכוניות של הקונצרן הקוריאני מתוך עשר הנמכרות בישראל. למעשה - יונדאי וקיה נמצאות בכל אחד מששת המקומות הראשונים. טויוטה מחזיקה במקומות השמיני והעשירי, מיצובישי תשיעית עם האאוטלנדר והאירופאית היחידה מבין עשר הגדולות היא סקודה אוקטביה.
וביוקרה - עדיין אודי
למרות שב.מ.וו הייתה יצרנית מכוניות היוקרה הנמכרת ביותר בישראל בספטמבר (173 יחידות), אודי ממשיכה להוביל בטבלה השנתית - עם 3,675 יחידות, לפני מרצדס עם 3,246 (כולל מסחריות) וב.מ.וו עם 2,685.
גם וולוו ראויה לציון. בספטמבר יצרנית הרכב השוודית רשמה 120 מסירות, רק אחת פחות ממרצדס שהייתה שלישית עם 121 יחידות (כולל 20 מסחריות).