מאז השקתה ביולי 2007, ה-500 התהדרה בשלל גרסאות שכאלו - הראשונה הייתה "דיזל" (על שם בית האופנה, לא המנוע) מיד לאחר ההשקה. לאחר מכן הוצעו גרסאות גוצ'י (2011), ריבה (2016) ומהדורת 60 שנה (2017). רובן לא הוצעו כלל בישראל, אך מחברת סמל"ת, יבואנית פיאט, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הקולציונה תגיע אלינו במחצית הראשונה של 2019.
במהדורה החדשה, בפיאט מסבירים כי בחרו בשילוב גוונים חם - בורדו, נחושת ואפור כהה - בחלוקת צבעים אופיינית ל-500, כלומר חלק תחתון בצבע אחד, עליון באחר וביניהם פס הפרדה בצבע שלישי. פס הנחושת המפריד מגיח גם בתא הנוסעים כפס רוחב בקונסולה הקדמית.
מלבד זאת זוהי 500 ברמת האבזור הגבוהה - כולל חישוקים קלים נאים (גם בגוון נחושת), ועם חלון גג מזכוכית בגרסת ההאצ'בק או בד בגרסת הקבריולה. מי שלא מצא חן בעיניו שילוב הגוונים איתו מושק הדגם, יוכל לבחור גם בגרסה פחות מוחצנת עם מרכב אפרפר ופס נחושת.
פיאט לא מציינת כמה יחידות ייוצרו מהמהדורה המיוחדת הפעם, וגם מחירה לא פורסם. היא תוצע עם מנוע ה-1.2 ליטר הוותיק (69 כ"ס) איתה ה-500 משווקת בישראל, וגם עם מנוע השני צילינדרים הייחודי (0.9 ליטר, 85 כ"ס) ששווק אצלנו לזמן קצר אך לא מוצע כיום. גרסת דיזל הפעם אין - לאחר שלאחרונה פיאט החליטה על הפסקת ייצור גרסאות צורכות סולר של הפנדה וה-500.