לפי פיטר, מלחמת המכסים בין ארה"ב לסין גורמת לירידה בייצוא רכבי פנאי מדרום-קרוליינה, ארה"ב, המפעל בו ב.מ.וו מייצרת את דגמי ה-X שלה גם לשוק הסיני. כתוצאה מכך נגרמה ירידה בהכנסות של קרוב ל-300 מיליון יורו (1.26 מיליארד שקל).
"אם התעריפים יישארו בשנת 2019, ההשלכה לשנה מלאה תהיה חצי מיליארד יורו", כך מעריך פיטר. יש לציין כי לצד הפגיעה בייצוא לסין, בשוק הרכב הגדול בעולם נרשמת בחודשים האחרונים ירידה במכירת מכוניות, כאשר בספטמבר נרשמה הירידה הגדולה ביותר מזה שבע שנים של קרוב ל-5%, בעיקר בגלל חוסר ודאות של צרכנים הנובעת ממלחמת הסחר.
בחודש ספטמבר, ב.מ.וו הודיעה על הורדת התחזית הפיננסית שלה. ביצרנית צופים כי הרווח לפני מס ירד השנה, זאת בשל מלחמת הסחר בין סין לארה"ב ומלחמת מחירים בשוק הרכב.