חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, החלה בשיווק פיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו-דיזל החדש של הקונצרן הצרפתי, בנפח 1.5 ליטר. את המנוע החדש פגשנו באירופה בהשקת פיג'ו 508 וריפטר, והוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית אייסין (שישה בעבר). מדובר בתיבה שתשרת חלק ניכר מדגמי הקבוצה האוטומטיים בעתיד ותגיע ב-2019 לדגמים רבים של פיג'ו. המנוע החדש צפוי בישראל גם באחיו התאום של ה-3008, אופל גרנדלנד X.

מנוע ה-1.5 ליטר, שיתפוס את מקום ה-1.6 ליטר דיזל (120 כ"ס), מייצר 130 כ"ס וכמו המנוע היוצא מספק 30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. הגרסה החדשה של המכונית מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11.5 שניות (ללא שינוי) ולמהירות מרבית של 192 קמ"ש (185 קמ"ש בדגם היוצא).

המנוע החדש מבטיח תצרוכת דלק ופליטת מזהמים נמוכות יותר, כאשר השיפור מעמיד אותו בקבוצה 2 במיסוי הירוק. בתנאי מעבדה, תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 24.4 ק"מ לליטר לעומת 23.8 עם המנוע היוצא.

פיג'ו 3008 בגרסת דיזל חדשה בישראל


כמו בעבר, הרכב החדש יימכר ברמות אבזור "אקטיב" (156,000 שקל) ו"פרימיום" (184,000 שקל). מדובר בהתייקרות של 3,000 ו-11,000 שקל בהתאמה. בהקשר זה ראוי לציין כי ה-3008 הושק בישראל ב-2017 במחיר התחלתי של 145,000 שקל (1.6 דיזל אקטיב) ואף במבצע השקה של 140,000 שקל. גרסת הפרימיום דיזל עלתה אז 165,000 שקל.

רמת הפרימיום תוצע כעת ללקוחות הראשונים במהדורת השקה, שתכונה "ספיישל אדישן" (מהדורה מיוחדת), ותוסיף על האבזור העשיר תאורת לד מלאה, חזית דומה לזו של ה-GT ופתיחה חשמלית גם באמצעות מחוות רגל לדלת האחורית (תוספות שמוכרות מה-GT). הגרסה היוצאת תמשיך להימכר עד גמר המלאי ויש להניח שבמחירי מבצע.