ה-GT מציע אורך של 463 ס"מ, קצר בכמעט שבעה ס"מ מסקודה קודיאק הנמכר אצלנו. יצרנית הרכב הצ'כית לא מפרסמת נתוני מידות נוספים בשלב זה.
הרכב החדש, שעוצב בהשראת ממציא הקטגוריה, ב.מ.וו X6, מציע שילוב בין מראה הפנאי הפופולרי לבין עולם מכוניות הקופה – כלומר גג נמוך יחסית שאמור לשוות לו מראה ספורטיבי-יוקרתי.
בהתאם, סקודה תמצב את ה-GT כספינת הדגל שלה לשוק הסיני, ותציע את הגרסה החדשה רק ברמות האבזור הגבוהות ועם מנועי טורבו-בנזין חזקים יחסית – שתי יחידות כוח בנפח 2.0 ליטר, עם 186 כ"ס והנעה קדמית או 220 כ"ס והנעה כפולה. שתיהן משודכות לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
עוד נמסר כי מפרט הבטיחות יכלול, בין היתר, בלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב. אבזור המותרות מוסיף בקרת שיוט אדפטיבית, אפשרות לשיקוף טלפונים חכמים על גבי מסך המולטימדיה, לוח מחוונים דיגיטלי וחיבור ווי-פיי (WiFi הוטספוט).
הרכב החדש יוצג בעוד חודש בתערוכת גואנגזו בסין. לפי שעה בסקודה מציינים כי הוא מיועד אך ורק לשוק הסיני.