הסקאוטליין החדשה מבוססת על מתיחת הפנים של סקודה פאביה קומבי (סטיישן), שהוצגה בתערוכת ז'נבה השנה וצפויה בישראל בשבועות הקרובים. כלומר - מתיחת הפנים תגיע, אבל הסטיישן לא, ולכן גם את הסקאוטליין לא נוכל להזמין בישראל.
אז מה אנחנו מפספסים? בעיקר איפור "שטח" קל, שכולל דמוי-מיגון גחון מלפנים ומאחור, חישוקי "16 או "17 בעיצוב חדש ועוד כמה קישוטים קוסמטיים לטובת מראה הפנאי האופנתי.
בניגוד לדגמי ה"סקאוט" (Scout, גשש) של סקודה, גרסאות סקאוטליין לא מציעות גם מרווח גחון מוגדל, הנעה כפולה או יומרה כלשהי לנסיעת שטח של ממש. במקרה של הפאביה, ניתן להזמין את איפור השטח בכל גרסאות ההנעה של הפאביה, לכולן כמובן הנעה קדמית.
מכונית הסופרמיני של סקודה, אחות תאומה לדור הקודם של סיאט איביזה, אודי A1 ופולקסווגן פולו, היא האחרונה מבין הארבע שלא עברה לפלטפורמה המתקדמת יותר של הקונצרן. הפאביה הנוכחית משווקת מאז סוף 2014, ולפני כחצי שנה עברה עדכון קוסמטי קל. דור חדש לגמרי שלה צפוי, כפי הנראה לקראת 2020.