רכב הפנאי-שטח הוותיק, שהדור הנוכחי שלו הושק בסוף שנת 2006 ועבר מאז מספר מתיחות פנים, נכנע לבסוף לתקנות הזיהום המחמירות שנכנסו השנה לתוקף באירופה. התקנות, שמחייבות רמות פליטת מזהמים נמוכות יותר, הובילו להחלטה במיצובישי שלא לשדרגו ולהסיר אותו משיווק באירופה - אם כי הפאג'רו עדיין מוצע בשווקים אחרים בעולם.
מאז אמצע שנות ה-90, אז הושק אצלנו לראשונה (יותר מעשור אחרי שיצא לדרך בעולם ב-1982), ביבואנית מיצובישי מעריכים כי נמכרו קרוב ל-12 אלף יחידות מהפאג'רו. רכב הפנאי הפך עם השנים לפופולארי מאוד בקרב נהגי שטח ברמות שונות - החל ממשפחות בטיולי שבילים קלים ועד למשפרים מקצועיים עם רכבי שטח קיצוניים.
ביבואנית מעריכים כי מיצובישי לא תחליף את הדגם הנוכחי בדור חדש, לפחות לא לשוק האירופאי, ובכך תם למעשה העידן בו נמכר רכב פנאי מסוגו בישראל מתוצרת מיצובישי. בכך הפאג'רו משאיר את הבמה לאחרון מסוגו - טויוטה לנד קרוזר - שלפי שעה עדיין נמכר אצלנו כשריד לרכבי השטח העממיים הגדולים.