כלי הרכב שאוחדו לרכב התצוגה הם הרידג'ליין - הטנדר לשוק האמריקאי של הונדה, והטרקטורון פיוניר 1000 המוכר של היצרנית. זה האחרון תרם בעיקר את העיצוב הקיצוני ומבנה הישיבה במרכב פתוח, בעוד הרידג'ליין תרם את מרבית המכלולים (כולל מתלים, קונסולה קדמית וכפי הנראה גם מערכת הנעה כולל מנוע ותיבת הילוכים).
לטנדר האמריקאי של הונדה מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר, עם 280 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית, בהחלט מספיק לביצועים טובים ברכב שטח ערום שכזה. הונדה לא מספקת נתוני ביצועים לרידג'ליין הסדרתי, ששוקל החל מ-1,830 ק"ג לפני שמפרקים ממנו את רוב המרכב והאבזור - כפי שבוצע ברכב התצוגה.
הונדה לא מספקת מפרט טכני של הרכב המסקרן, שהוא למעשה מעין טנדר ערום לשימוש בלעדי כמעט בנהיגת שטח. לרכב התצוגה מושבים של הונדה סיוויק טייפ R, לא פחות, אבל אל תדאגו - הם לא יינזקו מבוץ וגשם כי הריפוד הוחלף בריפודים עמידים כמו בהם נעשה שימוש בפיוניר 1000.
נכון לעתה לא ידוע על כוונה לייצר את רכב התצוגה, שאף לא קיבל שם יצירתי במיוחד ונקרא פשוט "רכב פתוח קשוח" (Rugged Open Air Vehicl). גם הרידג'ליין הרגיל, שמיוצר בדור השני מאז תחילת 2016, לא צפוי להגיע לישראל גם בעתיד הנראה לעין.