הדור החדש יושק בשנה הבאה, גם בישראל, וצפוי להציע "שלדה ומנוע משודרגים", כך פורשה, שלא מפרסמת בינתיים פרטים טכניים כלשהם לגבי הדגם. במקום, היא מסתפקת בתמונות של המכוניות המסוות, כאשר הן נבדקות בתנאי קיצון שונים.
בין היתר, מבחני העמידות שבהן נדרשה ה-911 לעמוד כוללים נסיעה בחום קיצוני של עד 50 מעלות, בקור קיצוני של עד מינוס 35 מעלות, טיפוס הרים בגובה של עד 4,300 מטר וצליחת מעברי מים. היכולת הדינמית נבחנת כמובן בנורבורגרינג, ולא פחות קשה ומאתגר - הבוחנים לקחו את ה-911 גם לנסיעה מפרכת בפקקים ובתנועה יומיומית, לאיתור כשלים ובעיות בתפעול השגרתי.
פורשה תציג את ה-911 החדשה בחודשים הקרובים. היא תוסיף להציע את מבנה הקופה-ארבעה מושבים המסורתי, עם מנוע אחורי (בוקסר כמובן) והנעה אחורית או כפולה. פרטים נוספים - בקרוב.