חיצונית ההבדל כאמור לא גדול, וכולל פס "מתכתי" בוהק מעל הסבכה, שממשיך לתוך יחידות התאורה שגם הן חדשות. גם הפגושים מלפנים ומאחור עודכנו, ולמבחר נוספו צבעים חדשים.
בהונדה מבטיחים בידוד רעשים משופר, שדרוג לאיכות החומרים, ומושבים קדמיים חדשים ומשופרים. מתחת לעור מנוע ה-1.5 ליטר (130 כ"ס) עודכן קלות, ומחשב הניהול של תיבת ההילוכים הרציפה שודרג - כל זאת לטובת פעולה נעימה יותר של חטיבת הכוח. עוד שינוי מעניין: הדגם המחודש יגיע אלינו כעת מיפן במקום ממקסיקו.
מבחינת אבזור מותרות ובטיחות לא חל שינוי, וגם מחיר ה-HR-V נותר זהה: הונדה תמשיך להתמקד ברמת הקומפורט שעולה 139,000 שקל, ומציבה את רכב הפנאי הקטן כאחד היקרים מסוגו אצלנו. במהלך 2019 צפויה השקת גרסת 1.5 טורבו באירופה, ועדיין לא ברור מתי היא תגיע לארץ.