חטיבת הביצועים של טויוטה (ר"ת של Toyota Racing Development, פיתוח למירוצים) לקחה על עצמה להוסיף פלפל לקאמרי, שידועה כמכונית שימושית ואמינה אבל לא בדיוק תודות ליכולת צליחת פניות מהנה.
אז ה-TRD אמנם לא מוסיפה כוח, אבל ביצרנית דווקא מבטיחים דווקא גדולות בכל הנוגע ליכולת הדינמית. בחטיבת הביצועים הוסיפו מוטות גישור עבים, בולמים וקפיצים שפותחו במיוחד ובלמים גדולים יותר עם שתי בוכנות במקום אחת וקוטר של 328 מ"מ במקום 305.
את הכיול הסופי מהנדסי היצרנית עשו במסלול הניסוי האמריקאי של טויוטה באריזונה, במסלול המירוץ מוטור-ספורט ראנץ' בטקסס ואפילו על מסלול היגאשי-פוג'י ביפן. התוצאה, הם מבטיחים, היא מכונית בעלת יכולת שליטה כיוונית והיגוי טובים משמעותית. גם חישוקי "19 חדשים - רחבים וקלי משקל ביחס לחישוקים הרגילים - יסייעו לכך.
מתחת למכסה המנוע ה-TRD תוצע עם המנוע הבכיר - יחידת 3.5 ליטר עם שישה צילינדרים (V6) ו-301 כ"ס, שמשודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. נתוני ביצועים לא פורסמו. לטובת אווירה ספורטיבית, יש גם מערכת פליטה חדשה עם צליל בשרני יותר בעמידה והאצה.
כמובן שאין טעם ביכולת דינמית אם אי אפשר להשוויץ בה, אז TRD גם מוסיפה לקאמרי שורה פריטי עיצוב (ושיפור אווירודינמי, אם אתם מתעקשים) לטובת רושם ספורטיבי ומוחצן. בין היתר החישוקים בשחור-מט, יש כנף אחורית גדולה, פתחי מפלט בוהקים ואת כל הספויילרים והחצאיות שרק תרצו.
טויוטה אבאלון TRD (מימין) וקאמרי TRD
בתא הנוסעים תמצאו ריפודים באדום-שחור, מנופי העברת הילוכים על גלגל ההגה (שמצופה עור) ועוד נגיעות קטנות של עיצוב ספורטיבי פה ושם. הקאמרי TRD, לצד גרסה דומה של האבאלון (שלא נמכרת בישראל), תושק בארה"ב בסתיו 2019. מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, נמסר כי בשלב זה אין תוכניות לשיווק ה-TRD בישראל.