סובארו XV בגרסת הכלאיים החדשה מצוידת במנוע בוקסר ארבעה צילינדרים, עם נפח של 2.0 ליטר והספק מרבי של 137 כ"ס (18.6 קג"מ ב-4,400 סל"ד). מנוע חשמלי מסייע לו עם 118 כ"ס ו-20.6 קג"מ, ויחד המערכת מפיקה 148 כ"ס. נתוני ביצועים לא פורסמו, למעט מהירות מרבית בלי בנזין (105 קמ"ש) והבטחה להאצה מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בשנייה פחות מדגם 2.0 ליטר רגיל (10.4 שניות ל-100 קמ"ש במפרט הישראלי).
מערכת החשמל נתמכת במצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 8.8 קוט"ש. טעינתם אורכת חמש שעות באמצעות שקע 120 וולט, או שעתיים באמצעות שעה 240 וולט. סובארו מצהירה על תצרוכת דלק ממוצעת בתקן הפלאג-אין האמריקאי (MPGe) של 38.3 ק"מ לליטר, ו-14.9 ק"מ לליטר בממוצע שלוקח בחשבון שימוש ארוך יותר במכונית לאחר ניצול כל האנרגיה במצברים. טווח הנסיעה הכולל של ה-XV ההיברידית עומד על 773 ק"מ בתנאי מעבדה (בנזין וחשמל).
מלבד מערכת ההנעה המתקדמת, סובארו XV בגרסה החדשה כמעט ולא שונה מדגם הבנזין המוכר. השינוי הבולט נמצא מעל הגלגל האחורי בצד הנהג, שם ממוקם שקע הטעינה למצברים, לצד עדכונים נדרשים ללוח המחוונים.
גרסת הכלאיים הנטענת תוצג בתערוכת לוס אנג'לס בסוף החודש, תחת שמה האמריקאי (קרוסטרק, Crosstrek). מחברת סמל"ת, יבואנית סובארו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי מגעים לשיווק הגרסה החדשה בישראל נמצאים בימים אלה בעיצומם מול היצרנית, וכי זה לא יקרה לפני 2020.