לפי תקן המדידה היוצא באירופה (NEDC), הנירו PHEV מציג תצרוכת דלק ממוצעת של 77 ק"מ לליטר (מתוך הנחה שיוצאים לדרך עם מצברים טעונים). המצברים הגדולים מאפשרים גם מנוע חשמלי חזק יותר עם 60 כ"ס.
חטיבת הכוח המוכרת של הנירו, שמייצרת 141 כ"ס, משודכת משודכת לתיבה שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית ומאיצה את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.8 שניות. המהירות המרבית עומדת על 172 קמ"ש.
בגלל המצברים המשודרגים, נפח תא המטען הצטמצם מ-401 ל-324 ליטר ומיכל הדלק בשני ליטר ל-43. משקל הרכב עומד על 1,594 ק"ג לעומת 1,500 בדגם הרגיל.
מבחינת אבזור אין שינוי מהותי לעומת הדגם שהכרנו והמצויד היטב, למעט הוספת חלון גג וטעינה אלחוטית לטלפון חכם. טלקאר צפויה להשיק במהלך 2019 גם את הנירו החשמלי, בעוד היצרנית מבטיחה להגיע בחמש השנים הקרובות למבחר של 11 כלי רכב מחושמלים - כלומר כלאיים עם או בלי טעינה ממקור חיצוני וחשמליים. בקרוב צפויה גרסת PHEV לסיד החדשה.
מחיר הנירו PHEV עומד על 155,000 שקל, יקר ב-14,000 שקל מהנירו הרגיל שעולה 139,000 שקל. בטלקאר לא כוללים במחיר גם עמדת טעינה. מהיבואנית נמסר כי "הרכב יוצע עם כבל טעינה מקורי המתבר לשקע ביתי רגיל (חד פאזי) וכי אין צורך בעמדת טעינה ייעודית". הקונים יידרשו, עם זאת, לוודא שיש להם שקע כזה בקרבת מקום החניה או אפשרות להתקין כזה - או לחלופין לרכוש עמדת טעינה.