הפליסייד, שנקרא על-שם שכונת יוקרה בדרום-מערב קליפורניה, יהיה ספינת הדגל של יונדאי באמריקה, אליה יגיע דווקא מייצור קוריאני. נכון לעתה ביונדאי לא מדברים על שיווק באירופה, ולא ידוע על תוכניות לשיווק הדגם החדש בישראל - למרות שלפחות מתחרה בולט אחד שלו נמכר אצלנו (פורד אקספלורר).
לרכב הפנאי הגדול ביותר של יונדאי אורך של 498 ס"מ, 21 יותר מהסנטה פה, רוחב של 198 (9+) וגובה של 175 ס"מ (זהה). בסיס הגלגלים שלו עומד על 290 ס"מ, 13.5 יותר מאחיו ה"קטן". מידותיו, אגב, כמעט זהות לאלו של האקספלורר - וכך גם הספק המנוע היחיד בהיצע, V6 בנפח 3.8 ליטר, שעומד על 291 כ"ס (290 באקספלורר מנפח של 3.5 ליטר). יונדאי לא מפרסמת נתוני ביצועים ותצרוכת דלק של הרכב, שיוצע עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית או כפולה.
הפליסייד, שיושק בארה"ב בקיץ 2019, יציע אבזור עשיר שכולל שבעה שקעי USB, מערכת מיזוג שקטה ונקייה במיוחד לשורות האחוריות, מערכת מולטימדיה עם מסך "10.25 ומסך נוסף בין המחוונים, לשימוש הנהג. מסך זה מאפשר בין היתר גם להציג תמונה המתקבלת ממצלמות המותקנות במראות הצד, כך שהנהג יכול לראות לפני מעבר נתיב אם הוא פנוי באופן ברור יותר ממראה רגילה (מערכת שגם מבטיחה ראות מיטבית גם אם המראה עצמה לא מכוונת נכון).
עוד באבזור: בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת גם בנסיעה לאחור, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי ועוד. מחיר הפליסייד לא פורסם, וכאמור נכון לעתה הסיכויים לראותו בישראל נראים קטנים יחסית.