מתיחת הפנים, שנחשפה בתערוכת לוס אנג'לס בה מוצגת גם ה-911 החדשה לחלוטין, מביאה איתה גרסה המכונה "R פרו" (Pro), ומיועדת כגרסת קיצון למי שמעוניין לקחת את ה-GT שלו למסלול המירוצים. היא מבוססת על ה-R (עם 585 כ"ס), ומוסיפה כיול מתלים מותאם לנהיגה ספורטיבית במסלול ושינויי עיצוב לשיפור היעילות האווירודינמית. הגרסה החדשה לא מהירה מדגם ה-R הרגיל (3.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש).
מלבד אלו, ה-GT מוצעת בגרסת בסיס (476 כ"ס), גרסת S עם 522 כ"ס ובדגם ה-C שנוסף למבחר במתיחת הפנים אשתקד (557 כ"ס). לכולן מנוע קדמי, תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה אחורית.
לצד גרסת הפרו החדשה, כל גרסאות ה-GT זוכות לעדכון קל לאבזור, כולל גלגל הגה חדש, מסך "12.5 דיגיטלי במקום מחוונים פיזיים ומערכת מולטימדיה עם מסך "10.25. יש גם מתגי מגע עם מסכי TFT בקונסולה המרכזית ועדכונים קלים נוספים.
ה-GT המחודשת צפויה בישראל ברבעון השני של 2019. נכון לעתה לא ידוע אם יחול שינוי במפרט המוצע בישראל או במחיר, שמתחיל כיום מקרוב ל-1.4 מיליון שקל.