מרצדס החלה לשווק בישראל גרסאות AMG חדשות ל-E קופה ול-GLC קופה. גרסת 53 של AMG, שהוצגה כבר ב-CLS בתחילת השנה, מוצעת כעת גם ב-E קופה וב-E קבריו.  
 
לגרסת AMG 53 מנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 3 ליטרים, מערך היברידי מתון, מגדש טורבו רגיל ומגדש חשמלי. כל אלה אחראים ליצירת הספק של 453 כ"ס ולמומנט של 53 קג"מ. עם תיבה אוטומטית 9 הילוכים, הנעה כפולה ומתלים נשלטים אלקטרונית, ההאצה ל-100 קמ"ש בקופה היא 4.4 שניות ו-4.5 שניות בקבריו, והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.
 
הקופה הגדולה מוצעת עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים גם מאחור ותיקון, התחמקות ממכשול ועוד. באבזור ובגימור עור נאפה, תפעול חשמלי למושבים, מפתח חכם, גג זכוכית (בקופה), מצלמות היקפיות ועוד.

מרצדס ישראל מרחיבה את מבחר גרסאות AMG

 
המחירים החל ב-870,000 שקלים לקופה ו-925,000 שקלים לקבריו. פריטים רבים ניתנים להזמנה בהתאמה אישית. 
 
מעט קודם לכן החלו במרצדס גם בשיווק גרסת 63 S AMG לרכב הפנאי בגודל בינוני מרצדס GLC קופה – והיא אפילו חזקה ומבצעת יותר (וגם רשמה שיא חדש בנורבורגרינג). גרסת GLC63 S AMG Coupe מצוידת במנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר שמייצר 510 כ"ס ו-71.4 קג"מ, לתיבה האוטומטית 9 הילוכים, ההנעה כפולה, ולמתלים קפיצי אוויר. כל אלה מסדרים לרכב הפנאי הזה האצה ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות ומהירות מרבית, מוגבלת, של 250 קמ"ש.

מרצדס ישראל מרחיבה את מבחר גרסאות AMG

 
באבזור: עור נאפה, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים, מצלמות היקפיות ועוד, והיצע הציוד הבטיחותי דומה לזה שב-E53 קופה. מחיר הגרסה החזקה ביותר של GLC הוא 860,000 שקלים, ומכונית ראשונה כזו כבר עלתה על הכביש.