סובארו B4 ואאוטבק מחודשות בישראל
המשפחתיות הגדולה של סובארו, ה-B4, וגרסת הפנאי שלה (אאוטבק) מושקות בישראל אחרי שעברו מתיחת פנים - ולראשונה עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות - אבל שוב לא בגרסאות הבסיסתחת השם "אייסייט" (EyeSight, ראייה), חבילת הבטיחות כוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב (בלי סיוע אקטיבי), ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, עמעום אורות אוטומטי ועוד. כן מוצעת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך גדול יותר ("8) ובקרת אקלים עם מסך שונה. כל זה מסביר מדוע בגרסה היקרה גם תקבלו סביבת נהג שנראית "חדשה" יותר מדגם הבסיס.
מעבר לכך השינויים שעברה המכונית אינם גדולים. חיצונית העדכון נוגע בייחוד לחזית עם סבכה בולטת יותר, יחידות תאורה חדשות ופגושים מעודכנים - כל זה לטובת מראה עם יותר נוכחות. מאחור בוצע שינוי ברוח דומה, עם עדכון קל ליחידות התאורה ולפגוש. בסביבת הנהג העדכונים אינם גדולים.
ה-B4 והאאוטבק (גרסת סטיישן מוגבהת) מוצעות עם מנוע 2.5 ליטר 175 כ"ס. המחירים נותרו ללא שינוי - בלגאסי רמת "קלאסיק" עולה החל מ-160,000 שקלים, בעוד ה"אייסטייט" החל מ-175,000 שקלים. עבור האאוטבק תשלמו החל מ-200,000 בגרסה הרגילה ו-230,000 ל"אייסייט".
דגם | סובארו אאוטבק | סובארו B4 |
---|---|---|
גרסה | אאוטבק 2.5 ליטר, אוט', X | B4 אוט', 2.5 ל', Classic |
מחיר | 0 | |
0 ל-100 קמ"ש (שניות) | 9.6 | 10.2 |
מהירות מרבית (קמ"ש) | 210 | 210 |
תיבת הילוכים | אוטומטית רציפה | אוטומטית רציפה |
צריכת דלק - ממוצעת | 14.3 | 14.3 |
נפח תא מטען (ליטר) | 506 | 512 |
דרגת זיהום אוויר | 13 | 13 |