טווח הנסיעה העדכני של גרסת הבסיס, עם מצברי 39.2 קילוואט-שעה (קוט"ש) עומד כעת על 289 ק"מ בין טעינות, לעומת 312 ק"מ בפרסום השגוי. הגרסה הבכירה, עם מצברי 64 קוט"ש, יורדת מ-482 ק"מ בין טעינות ל-449 בלבד.
ביונדאי לא מספקים הסבר לטעות, אך סביר כי מדובר באותה תקלה כפי שהסבירה קיה - בדיקה שגויה של גוף בלתי-תלוי, שהופקד על הבדיקות לתקינת רכבי הפנאי החשמליים של הקונצרן ושגה בהבנת תקן הבדיקה האירופאי החדש (WLTP). הבדיקות השגויות כללו נסיעה ארוכה יותר בתנאים עירוניים מכפי שנדרש בתקנות, בהם למכונית חשמלית יש יתרון משום שצריכת האנרגיה עולה דרמטית במהירויות בינעירוניות. בהתאם, טווח הנסיעה העירוני (עד 615 ק"מ במקרה של גרסת ה-64 קוט"ש), לא השתנה.
על-פי יונדאי, מלבד הטווח השגוי, אין שינויים נוספים במפרט הקונה אלקטריק, שצפוי להגיע לישראל ב-2019 (אנחנו כבר נהגנו עליו בפריז). בשלב זה שתי הגרסאות (39.2 ו-64 קוט"ש) צפויות להגיע ארצה, אך לא ידוע מה יהיה מחירן. בשוק הישראלי מתבססים על נתוני תצרוכת דלק בתקינה אירופאית, ובהתאם הטווח שיפורסם אצלנו צפוי להיות 289 ו-455 ק"מ בהתאמה.