בדומה לאחיו הבכיר, ה-ES6 מציע טווח נסיעה שאמור להעלים כמעט לגמרי את "חרדת הטווח", המחסום הפסיכולוגי שבגללו נהגים רבים נמנעים מרכישת רכב חשמלי לשימוש יומיומי. עם ערכת המצברים הבכירה, 84 קילוואט שעה (קוט"ש), ה-ES6 יוכל לנסוע יותר מ-510 ק"מ בין טעינות - כך על-פי בדיקות המעבדה של ניאו.
מדובר בנתון מכובד עוד יותר כשלוקחים בחשבון שמדובר ברכב גדול - אורכו 485 ס"מ (17 פחות מה-ES6), רוחבו כ-195 ס"מ וגובהו כ-175 ס"מ. ה-ES6 מציע שני מנועים חשמליים - אחד לכל סרן - שיוצרים הנעה כפולה ומפיקים יחד 544 כ"ס, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש.
ה-ES6 מוצע להזמנה בסין כבר עתה, אך מסירות ראשונות יחלו ביוני 2019. מחירו עומד על החל מ-358 אלף יואן (196 אלף שקל). למרות שכבר הביעה כוונה להגיע לאירופה, נכון לעתה לא ידוע על תוכניות לשיווק דגמי ניאו בישראל.
באירוע ההשקה שנערך בשנגחאי, ניאו גם הודיעו על שיווק קרוב ל-10,000 יחידות בתוך פחות משנה של ה-ES8, הרכב הראשון של המותג שהושק לפני שנה בדיוק, ומסירות שלו החלו רק השנה.
עוד נמסר כי בדומה לאחיו הגדול, ה-ES6 יוצע עם אפשרות להחלפת מצברים מהירה - כן, ממש כמו המערכת שבטר פלייס הציעה בישראל לפני שפשטה רגל - זאת באמצעות תחנות יעודיות ובתהליך שיארוך שלוש דקות. רכב הפנאי החדש גם יציע את הסייען של ניאו, מערכת בינה מלאכותית (בדומה לאלכסה של אמזון), שמיוצגת על-ידי כדור עם עיניים, הממוקם בחלקה העליון של הקונסולה. הכדור, שמכונה "נומי" (Nomi), מסוגל לזהות מי משוחח איתו ולפנות לכיוונו.