ביבואנית מספרים כי בבלוג החדש יפורסמו חדשות על המותג, כולל עדכונים על דגמים חדשים וטכנולוגיות שונות, פעילויות של המותג בישראל וכתבות צבע. כתובתו: blog.mazda.co.il
יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, הוסיף: "אנחנו גאים להיות היבואנית הראשונה שמשיקה מתחם תוכן דיגיטלי שכזה. קהל הלקוחות שלנו השתנה - הם כבר לא צורכים רק מוצר, אלא שואפים לגעת בעולמות התוכן שהמותג מייצג עבורם. אנחנו רואים חשיבות אדירה בטיפוח מערכת היחסים שלנו עם הצרכנים, ורואים את הקשר ההדוק בינה לבין הממשק המכירתי – לפני, בזמן ואחרי.
"במסגרת הבלוג אנו משיקים סדרת פודקאסטים מרתקת, בהגשת איש הרדיו המוערך דרור רפאל, סביב עולמות התוכן של מאזדה, וכך נאפשר לקוראי הבלוג להאזין לתוכן גם בדרך לעבודה ולא רק באמצעות קריאה ממסך הנייד או המחשב".