בשנה בה היקף המכירות של מותגי היוקרה ירד ב-3.5%, מציינים בלקסוס ישראל גידול משמעותי של כ-22% ביחס לשנה שעברה, עם שיא חדש של 1490 מסירות. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מצפה לעלייה נוספת של 20%, לשיעור של 1800 מכוניות ב-2019, ולחצייה של רף ה-2000 יחידות ב-2020.
 
גורלניק טוען כי חלק גדול מהיקף המכירות של מותגי היוקרה נמצא מתחת לרף 300,000 השקלים, ולקסוס צפויה לחזק את נוכחותה בתחום מחירים זה. למעשה, היא כבר החלה בכך בימים אלה עם השקת לקסוס ES החדשה, שמחירה 289,000 שקלים. 
 
תכניות, דגמים
עם השקה ES, מתעתדת לקסוס להגדיל את המכירות שלה בתחום מכוניות הסלון ומכוונת ל-250 מסירות לעומת כ-150 ל-GS היוצאת – וזו רק ההתחלה. בתחילת הרבעון הראשון של 2019 אמור להגיע לארץ רכב הפנאי הקומפקטי החדש, לקסוס UX. דגם זה, שישווק כאן בגרסה היברידית או בגרסת בנזין, יתווסף למבחר הגדל של דגמי לקסוס, ולכן צפוי להוסיף להיקף המכירות. רכב הפנאי החדש יוצע במחירים הנעים סביב ל-200,000 שקלים.

לקסוס – שיא מכירות ב-2018

 
לקסוס ישראל תשווק במהלך 2019 גם את RC המחודשת, ובאותה שנה צפוי גם רכב הפנאי RX לעבור עדכון. גורלניק מציין שמרכז השירות החדש שנחנך בפתח תקווה, שבו נערכה גם השקת ES, מסוגל לטפל עד 3000 כלים חדשים, נתון המציין את התכניות והשאיפות בעשור הבא.
 
ב-2020 תשיק לקסוס דגם חדש של CT המשפחתית, ובמהלכה תציג רכב פנאי גדול ומאוד מפואר, שהקדימון לו הוצג כמכונית התצוגה LF1.

44615לקסוס RC-F