הצעד הגדול והמשמעותי התבצע ברמת ה"שיין" (Shine) המאובזרת יותר, מחירה החדש נקבע על 122,000 שקלים ומגלם ירידה של 8,000 שקלים ביחס למחיר ההתחלתי. אומנם בקטגוריה ישנם כלי רכב פופולרים שמחירם ההתחלתי נמוך יותר (סיאט ארונה וקיה סטוניק, למשל) אבל בגרסאות המאובזרות הפופולריות יותר בקרב הלקוחות הפרטיים מחירם קרוב (120,000 שקלים ו-119,000 שקלים בהתאמה). יש גם לשים לב כי עוד קודם להוזלה, לובינסקי הציעה את ה-C3 איירקרוס הבסיסי במחיר "מבצע" זול יותר (החל מ-113,000 שקלים).
מסיטרואן נמסר כי למרות ההוזלה במחיר רמות הגימור והאבזור נותרו כשהיו. זה אומר שבצד הבטיחות שתי הגרסאות מצוידות במערכת בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים והתרעה (אך לא תיקון) על סטייה מנתיב. לשתיהן מערך המולטימדיה המוכר של היצרנית, אך לגרסה המצוידת חישוקי 17 אינץ' (לעומת 16 אינץ' ב"פיל"), מפתח חכם, בקרת אקלים, משטח הטענה לסלולר, מושב אחורי שניתן להזזה, וגימור נאה יותר בתא הנוסעים.
במקביל הורידה היבואנית גם את מחירי פיג'ו 2008 הוותיק. המחיר החדש נקבע על 122,000 שקלים לגרסת ה"פרמיום", הוזלה של 4,000 שקלים ביחס לעבר. גרסה זו כוללת חישוקי 17 אינץ', גג זכוכית, מערכת מולטימדיה ובקרת מצבי ניהוג בשטח. בתחום הבטיחות היא מסתפקת בבלימה אוטונומית (במהירות עירונית).
כזכור הן סיטרואן C3 איירקרוס והן הפיג'ו 2008 חולקים מנוע 1.2 טורבו 110 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.
לובינסקי גם הורידה את מחירי פיג'ו 108 טופ ב-2,000 שקלים ל-77,000 (79,000 בגרסת גג "ג'ינס"). מחיר סיטרואן C1 המקבילה ("איירסקייפ") ירד ב-2,000 שקלים ל-76,000.