ביבואנית טוענים כי בידיהם יותר מ-100 הזמנות למכונית עוד מלפני תחילת השיווק, ומאמינים שלאורך שנה מלאה ניתן למכור כמה מאות ממנה. הם מספרים על לקוחות מוסדיים וגופים שרוצים להשתמש בה כרכב שיתופי, בהם קיבוצים וחברות הייטק. "אנו צופים כי נמסור השנה כמה מאות רכבי איוניק חשמליים", כך על-פי דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל.
הרכב יגיע אלינו בתחילת הדרך ברמת GL, שנמצאת בין שתי רמות הגימור היצע האיוניק ההיברידית. מחירו, החל מ-160,000 שקל, לא כולל עמדת טעינה.
מבחינת מערכות בטיחות, האיוניק החשמלית מציעה בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ובקרת שיוט אדפטיבית. ברשימת האבזור חישוקי "16 (לעומת "17 בגרסת הכלאיים), מפתח חכם, תפעול חשמלי למושב הנהג, מחוונים עם תצוגות משתנות, בקרת אקלים עם פתחים מאחור ועוד.
תג המחיר דומה לזה של קיה נירו בגרסת הכלאיים הנטענת משקע, וגבוה ב-25,000-20,000 שקלים מגרסת הכלאיים הרגילה. בכלמוביל עדיין בודקים את כדאיות הבאת גרסת הכלאיים הנטענת של האיוניק.
לאיוניק החשמלית טווח רשמי של 280 ק"מ ומנוע שמייצר 120 כ"ס ו-30.1 קג"מ מסל"ד אפס. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 165 קמ"ש. תוספת מצברים מאחור הובילה לכך שתא המטען קטן יותר - 350 ליטר לעומת 443 בגרסת הכלאיים.
בטעינה משקע ביתי (16 אמפר), זמן הטעינה עומד על שמונה שעות. טעינה מעמדת המספקת 32 אמפר אורכת בין ארבע ל-4.5 שעות, ואילו בעמדת טעינה מהירה נדרשת חצי שעה בלבד ל-80% טעינה.