פורשה תחזיר את מנוע השישה צילינדרים לקאיימן ולבוקסטר. שלוש שנים אחרי ששני הדגמים אוחדו תחת משפחת ה-"718", ומנוע ארבעה צילינדרים מוגדש הופיע למורת רוחם של חובבי המותג, פורשה צפויה להחזיר את השישה צילינדרים בגרסת על חדשה.

אישור כמעט רשמי לכך ניתן עם חשיפת מכונית מירוץ חדשה, "718 קאיימן GT4 קלאבספורט", שתוצע ללקוחות פרטיים כמכונית לימי מסלול ולקבוצות כמכונית מירוץ לתחרויות רשמיות. מכונית זו מצטיידת שוב במנוע שישה צילינדרים שפורשה מגדירה כקרוב לסדרתי, עם 425 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו-43.3 קג"מ ב-6,600 סל"ד. יחידת הכוח במכונית המירוץ משודכת לתיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, דיפרנציאל ננעל מכנית והנעה אחורית. נתוני ביצועים לא פורסמו.

ה-GT4 קלאבספורט (Clubsport) חוזה את גרסת ה-GT4 הסדרתית הבאה, שתציע ככל הנראה מנוע דומה ודימיון רב בעיצוב - ובניגוד לקלאבספורט תהיה מורשית תנועה בכביש ציבורי. מכונית המירוץ החדשה מוצעת בשתי גרסאות, "טראקדיי" (Trackday, יום מסלול) לנהגים חובבים, ו"קומפטישן" (Competition, תחרות) לנהגי מירוץ מקצועיים.

פורשה קאיימן GT4 קלאבספורט מבשרת את שובו של ה-6 צילינדרים


זו הראשונה מציעה מתלים בעלי כיול יחיד (מה-911 GT3 קאפ), בלמי 380 מ"מ מאווררים מלפנים ומאחור, מושבי מירוץ ורתמות עם שש נקודות עיגון. יש גם מטף כיבוי אש ידני, פתח מילוט בגג ובקרות עזר (יציבות, אחיזה ומניעת נעילת גלגלים) ניתנות לניתוק. גרסת החובבים גם מציעה אפשרות להתקנת מזגן (עם ערכה מקורית, אך מחוץ למפעל). מחירה החל מ-134 אלף יורו לפני מסים (567 אלף שקל).

פורשה קאיימן GT4 קלאבספורט מבשרת את שובו של ה-6 צילינדרים


גרסת הקומפטישן מוסיפה מתלים מתכווננים בשלושה מצבים, אפשרות לשינוי יחס הבלימה בין הסרנים, גלגל הגה בעל שליפה מהירה, מערכת כיבוי אש אוטומטית ומיכל דלק גדול יותר. מחירה החל מ-157 אלף יורו (664,000 שקל). שתי הגרסאות זמינות להזמנה כעת, ויסופקו החל מהחודש הבא.