מחירים אלה מציבים את ה-QX60 במיקום תחרותי בהרבה בשוק הרכב המקומי. בכל הקשור למחיר הוא ממוקם בין רכבי פנאי עם שבעה מקומות של מותגי "יוקרה" לבין רכבי פנאי גדולים של מותגים "עממיים", כמו פורד אקספלורר ושברולט טראוורס – והיבואנית תנסה להתחרות בשתי הזירות במקביל.
בנוסף להוזלת המחיר שודרג היצע האבזור, והחידוש החשוב בו הוא הוספת בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב כבר ברמת הגימור הבסיסית (וכך אין צורך בהתקנת מובילאיי). בשתי רמות הגימור אבזור נוחות רב, אך ב"היי טק" לא רק אבזור נוסף וחישוקים גדולים יותר ("20 לעומת "18) אלא גם חבילה שלמה של מערכות בטיחות מתקדמות.
בחבילה זו, בנוסף לבלימת חירום אוטונומית ולהתרעת סטייה מנתיב, גם תיקון סטייה, ניטור אקטיבי של שטחים מתים ומאחור (כולל בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור), בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.