מבחינת מידות השינוי אינו גדול. עם 431 ס"מ, לסיד אורך דומה לעבר וגם בסיס הגלגלים לא השתנה עם 265 ס"מ. עם זאת היא רחבה בשני ס"מ (כעת 180) ונמוכה בשיעור דומה (145 ס"מ), כאשר שינוי הפרופורציות אמור להעניק לה מראה דינמי יותר. במקביל, סרח עודף מאחור הוארך וסרח העודף הקדמי קוצר, שניהם בשני ס"מ. הסטיישן ארוכה מהגרסה הרגילה ב-29 ס"מ ותא המטען שלה גדל לעומת העבר.
אחד החידושים הגדולים בדגם החדש הוא מעבר למנוע 1.4 ליטר טורבו. כמו באחות לפלטפורמה, יונדאי i30 החדשה, יחידת הכוח מייצרת 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ ומשודכת לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות (9.4 בסטיישן) ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 17.9 ק"מ לליטר.
את גרסת הסטיישן טלקאר מציעה גם עם מנוע דיזל חדש, בנפח 1.6 ליטר, 136 כ"ס ו-32.6 קג"מ. זו ממוקמת בקבוצה 3 בדירוג הירוק - כמו גרסת ההאצ'בק בנזין. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 24.4 ק"מ לליטר.
הסיד החדשה מוצעת ברמת אבזור אחת, שכוללת בלימת חירום אוטונומית וסיוע אקטיבי בשמירה על הנתיב, התרעת הירדמות וסיוע באורות למניעת סינוור. אבזור המותרות כולל חישוקי "16, מערכת מולטימדיה עם מסך "8, ובסטיישן גם בקרת אקלים מפוצלת. והמחיר: בעבור סיד האצ'בק תשלמו החל מ-125,000 שקל, סטיישן מקבילה יקרה ב-10,000 שקל, ואילו סטיישן דיזל עולה 139,000 שקל.