במסגרת מתיחת הפנים, הסדרה 7 זוכה לחרטום בולט מבעבר עם סבכת כליות ענקית - גדולה ב-40% מהקודמת - בהשראת ה-X7. יש גם פגוש קדמי חדש עם עיטורי כרום שונים ומכסה מנוע בעיצוב חדש עם קווי עיצוב מובחנים יותר, כך ב.מ.וו. גם סמל המותג על מכסה המנוע הוגדל, למקרה שמישהו לא מזהה באיזו יצרנית מדובר.
מהצד תמצאו פתחי איוורור להוצאת אוויר מהגלגלים הקדמיים (מפחית מערבולות ומשפר את קירור הבלמים והמנוע), ומאחור יש כעת יחידות תאורה צרות יותר המחוברות בפס לד דק (לא רק מחזיר אור). את עדכון המראה החיצוני משלימים פתחי מפלט גדולים יותר, גוונים חדשים למרכב וחישוקים קלים בעיצוב חדש.
ב.מ.וו מבטיחה שיפור לבידוד הרעשים, זאת תודות לחלונות צד עבים יותר בכחמישה מ"מ ובידוד משופר מעל הגלגלים האחוריים. בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה חדש, מערכת שמע מתוצרת באוארס אנד ווילקינס, מערכת הפעלה משודרגת למולטימדיה, עור נאפה בעיצוב חדש וטעינה אלחוטית לטלפון חכם.
שינוי לא פחות חשוב בוצע מתחת למכסה המנוע, ובפרט בגרסת הכלאיים הנטענת משקע - שמשווקת גם בישראל. זו נקראת כעת "745e", ותוצע בגרסאות הנעה אחורית או כפולה ומרכב רגיל או ארוך. לדגם הרגיל אורך של 512 ס"מ, רוחב של 190 ס"מ, גובה של 147 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 307 ס"מ. הדגם הארוך (745Le) מציג אורך של 526 ס"מ, רוחב זהה, גובה של 148 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 321 ס"מ.
לגרסה זו מנוע טורבו בנזין, שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, עם הספק מרבי של 286 כ"ס ו-45.8 קג"מ. יחד עם מנוע חשמלי שמספק 113 כ"ס ו-27 קג"מ, הספק המערכת הכולל עומד על 394 כ"ס במצב "ספורט". ה-745e מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (140 קמ"ש בכוח החשמל).
לגרסה זו, עם אפשרות לטעינה ממקור חיצוני, טווח נסיעה של עד 58 ק"מ בלי סיוע בנזין, ותצרוכת חשמל של 6.7-6.5 ק"מ לקוט"ש. תצרוכת הבנזין הממוצעת בתנאי מעבדה, כולל שימוש בכוח החשמל, עומדת על בין 45 ל-47 ק"מ לליטר במסלול המבחן האירופאי (100 ק"מ נסיעה).
לצד ה-745e, ב.מ.וו סדרה 7 המחודשת תוצע עם מבחר מנועי בנזין ודיזל - בהם גרסת ה-M הספורטיבית (M760Li xDrive), עם מנוע V12 טווין-טורבו בנפח 6.6 ליטר, 585 כ"ס ו-86.6 קג"מ בין 1,600 ל-4,500 סל"ד. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ה-M760Li מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (305 עם "חבילת הנהג של M").
הסדרה 7 המחודשת צפויה בישראל ברבעון השלישי של השנה, כך נמסר מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו. נכון לעתה לא ידוע אם יחול שינוי במחיר - שעומד כיום על החל מ-735 אלף שקל ל-740e (ומ-765 אלף לגרסת ה-L).