ליצירה החדשה, שמבוססת על ה-600LT קופה (קיצור של Longtail, זנב ארוך), יש גג קשיח מתקפל חשמלית גם בנסיעה במהירות של עד 40 קמ"ש. הוא מוסיף 48 ק"ג למשקל הכללי, שעומד כעת על 1,404 ק"ג לעומת 1,356 בקופה. הפער הקטן יחסית הושג תודות לכך שלדברי מקלארן, מרכב סיבי הפחמן (ואלומיניום) לא דרש חיזוקים כלל.
לספיידר אותו מנוע V8 טווין-טורבו כמו הקופה, עם נפח של 3.8 ליטר, הספר מרבי של 600 כ"ס ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ. בשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה אחורית, ה-600LT ספיידר מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות (כמו הקופה), ל-200 בתוך 8.4 שניות (0.2+) ול-400 מטר בתוך 10.5 שניות (0.1+). המהירות המרבית שלה עומדת על 324 קמ"ש עם גג סגור ו-315 כאשר הוא פתוח (328 קמ"ש בקופה).
ואם מישהו סופר, תצרוכת הדלק בספיידר זהה לקופה, עם נתון של 8.2 ק"מ לליטר בממוצעת בתנאי מעבדה, לפי תקן ה-WLTP החדש. חשוב יותר, הספיידר לא מוותרת על פתחי המפלט העיליים או על דלתות המספריים, לטובת המראה הקרבי אפילו כשאתם נכנסים או יוצאים מהמכונית.
וכמה על האושר הזה עולה? בבריטניה, המחיר ההתחלתי עומד על 201,500 פאונד כולל מסים - כ-960 אלף שקל לפני המסים הגבוהים בהרבה שלנו. ומי אמר שהחיים מושלמים?