לא בטוח שגוון המרכב הירוק מזעזע שנבחר לחשיפת מקלארן 600LT ספיידר, הוא הגוון שהיינו בוחרים לעצמו. ובכל זאת, אפילו איתו, קשה שלא להתלהב ממכונית הספורט הפתוחה של מקלארן.

ליצירה החדשה, שמבוססת על ה-600LT קופה (קיצור של Longtail, זנב ארוך), יש גג קשיח מתקפל חשמלית גם בנסיעה במהירות של עד 40 קמ"ש. הוא מוסיף 48 ק"ג למשקל הכללי, שעומד כעת על 1,404 ק"ג לעומת 1,356 בקופה. הפער הקטן יחסית הושג תודות לכך שלדברי מקלארן, מרכב סיבי הפחמן (ואלומיניום) לא דרש חיזוקים כלל.

לספיידר אותו מנוע V8 טווין-טורבו כמו הקופה, עם נפח של 3.8 ליטר, הספר מרבי של 600 כ"ס ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ. בשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה אחורית, ה-600LT ספיידר מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות (כמו הקופה), ל-200 בתוך 8.4 שניות (0.2+) ול-400 מטר בתוך 10.5 שניות (0.1+). המהירות המרבית שלה עומדת על 324 קמ"ש עם גג סגור ו-315 כאשר הוא פתוח (328 קמ"ש בקופה).

האגס הלוהט: מקלארן 600LT ספיידר


ואם מישהו סופר, תצרוכת הדלק בספיידר זהה לקופה, עם נתון של 8.2 ק"מ לליטר בממוצעת בתנאי מעבדה, לפי תקן ה-WLTP החדש. חשוב יותר, הספיידר לא מוותרת על פתחי המפלט העיליים או על דלתות המספריים, לטובת המראה הקרבי אפילו כשאתם נכנסים או יוצאים מהמכונית.

האגס הלוהט: מקלארן 600LT ספיידר


וכמה על האושר הזה עולה? בבריטניה, המחיר ההתחלתי עומד על 201,500 פאונד כולל מסים - כ-960 אלף שקל לפני המסים הגבוהים בהרבה שלנו. ומי אמר שהחיים מושלמים?