היברידי ובנזין, כפולה וקדמית
RAV4 החש מבוסס על פלטפורמת TNGA החדשה יחסית של טויטה, כאן בגרסת K שלה המיועדת למרכבים גדולים יותר ומשמשת גם את קאמרי. לפי טויוטה, בפיתוח הדגם החדש הושמו דגשים בעיצוב, ביכולת דינמית, בחטיבת כוח היברידית מדור חדש ובמערכות בטיחות משופרות.
הדור החמישי של RAV4 מצויד בחטיבה היברידית חדשה המבוססת על מנוע בנזין 2.5 ליטר, והספקה המשולב הוא 218 כ"ס בגרסת הנעה קדמית או 222 כ"ס עם הנעה כפולה, הכוללת מנוע חשמלי נוסף מאחור. הנתונים בהתאמה הם: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש: 8.4 ו-8.1 שניות; צריכת דלק ממוצעת: 21.7 ק"מ/ל' או 18.5 ק"מ/ל'; ציון ירוק: 2 או 3.
במקביל מוצעת גרסת בנזין עם מנוע 2.0 ליטר חדש שמייצר 173 כ"ס ומוצע עם הנעה כפולה המבוססת על שילוב מכני לאחור; משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 11 שניות, וצריכת הדלק היא 16 ק"מ/ל'.
חמש רמות גימור
גרסת הבנזין כפולת ההנעה מוצעת ברמת גימור אחת, 'אקספלורר', ומחירה 176,000 שקלים. במפרט: חישוקי "17, חיישני חניה אחוריים, מולטימדיה עם צג "8 ואפשרות להטמעת מערך 'קונקט' המקומי ובקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור.
לגרסה ההיברידית 4 רמות גימור – החל ב'אי-וולב', המצוידת מעט פחות מ'אקספלורר', ומחירה הוא הנמוך בהיצע: 170,000 שקלים. רמת הגימור 'אי-קספריאנס' מוסיפה תאורת לד, חיישני חניה היקפיים ומפתח חכם, ומחירה 177,000 שקלים עם הנעה קדמית, 185,000 שקלים עם הנעה כפולה. רמת הגימור 'אי-מושן' מוסיפה חישוקי "18, צבע שחור לגג, תפעול חשמלי למושבים ולדלת האחורית וריפוד דמוי עור ומחירה 192,000 שקלים. רמת הגימור 'אי-מושן סקאי' כוללת, בנוסף, גג זכוכית ומחירה 197,000 שקלים.
במערכות הבטיחות, מצויד טויוטה RAV4 בכל הגרסאות/רמות הגימור בבלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי. רמת הגימור 'אי-מושן' (לא 'אי-מושן סקאי') מוסיפה ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.