במסגרת מתיחת הפנים, עיצוב ניסאן מיקרה לא השתנה דרמטית, אך נוספה רמת גימור חדשה ו"ספורטיבית" שמכונה "N-Sport". זו תוצע עם המנועים הרגילים וכוללת חישוקים גדולים יותר ("17) ונגיעות עיצוב קלות, לטובת מראה דינמי.
חידוש חשוב לא פחות נמצא מתחת למכסה המנוע, שם מנוע חדש המכונה "IG-T" יפיק 100 כ"ס (10 יותר מבעבר), זאת מנפח של 1.0 ליטר ובסיוע מגדש טורבו. מנוע זה ישודך לראשונה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שלא הוצעה עד כה במפרט האירופאי. איתה, למנוע מומנט מרבי של 14.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד (16.3 קג"מ ב-2,750 בגרסה הידנית). נתוני ביצועים לא פורסמו (10.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש עם תיבה ידנית).
מנוע חדש נוסף, אף הוא מוגדש ובנפח 1.0 ליטר (לדברי ניסאן מנוע שונה בשם "DIG-T"), מפיק 117 כ"ס ו-18.3 קג"מ ב-1,750 סל"ד. זה ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית בלבד ויאיץ את המיקרה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.9 שניות. גרסה זו מיועדת כמעין ספורטיבית חמימה, כולל היגוי ומתלים ייעודיים.
לצד מנועים אלה, המיקרה תוסיף להימכר גם בגרסה אטמוספרית (1.0 ליטר, 71 כ"ס) ועם מנוע טורבו-דיזל (1.5 ליטר, 90 כ"ס) - שניהם רק עם תיבה ידנית ובהתאם סיכוי נמוך שיגיעו לישראל. המיקרה האוטומטית החדשה תגיע אלינו כאמור, מתישהו במהלך 2019.