מכונית הרודסטר 124 והעירונית הספורטיבית, ה-500, זוכות שתיהן לטיפול קוסמטי קל ולתוספת אבזור, לכבוד יום ההולדת העגול שמציין 70 לייסוד המותג. אבארט, שהוקם על-ידי קרלו אבארט בשנת 1949, החל את דרכו כסדנת שיפורים עצמאית בעיקר לדגמי פיאט, לכביש ולמסלול. בהמשך הפך למשפר הרשמי של פיאט ולבסוף למותג הנמצא תחת שליטתה הבלעדית.
מהדורות ה-"70 שנה" של אבארט 124 ואבארט 500, מבוססות על דגמי המותג הרגילים. הן יוצעו במפרט אבזור עשיר יחסית ועם תגי "70 שנה" שעוצבו לרגל המאורע, ואמורים להפוך את הדגמים הוותיקים למעט יותר נחשקים.
בדומה לדגמים הרגילים, ה-500 "70 שנה" תוצע במפרטי "595" במספר גרסאות - בהן דגם הקומפיטציונה הבכיר (180 כ"ס) למי שרוצה את מירב הביצועים, וגם רמת הגימור טוריזמו המהודרת יותר שכוללת מנוע חלש יותר (165 כ"ס) אך יותר אבזור מותרות, למשל מושבי עור וחיישני חנייה. שתי הגרסאות מציעות מערכת מולטימדיה משודרגת כחלק מחבילת ה-"70 שנה".
חבילת עיצוב צנועה ברוח דומה תוצע גם בדגמי ה-124, כולל בגרסת ה-GT שמוסיפה גג קשיח מתפרק מסיבי פחמן. הדגם הרגיל, עם גג בד מתקפל ידנית ומנוע 1.4 ליטר מוגדש (170 כ"ס), משווק גם בישראל לצד דגמי ה-595. נכון לעתה לא ידוע האם גרסאות ה-"70 שנה" מיועדות גם לישראל, ואם כן מתי יגיעו.