סאנגיונג פרסמה בינתיים רק איורים ראשוניים, אך כבר מהם ניתן לזהות את הקשר לרכב התצוגה e-SIV שהוצג בתערוכת ז'נבה אשתקד, וכבר אז נרמז כי הוא מנבא את עתיד הקורנדו. הדגם הסדרתי יחזור לאותה תערוכה (17-7 במרץ) עם מנועי בנזין ודיזל, אך ב"אוטומוטיב ניוז" יודעים לדווח כי בדומה ל-e-SIV החשמלי, גם הקורנדו יציע גרסה כזו.
במילים אחרות, הקורנדו יהפוך לרכב הסדרתי הראשון בתולדות סאנגיונג, שמוצע בגרסה שלא מזהמת כלל בזמן הנסיעה. בדגם התצוגה, מערכת החשמל כללה מצברי 61.5 קוט"ש ומנוע חשמלי עם 190 כ"ס. זה הספיק למהירות מרבית של 150 קמ"ש ולטווח נסיעה מרשים של בין 320 ל-450 ק"מ בין טעינות. סביר כי סאנגיונג תרצה לשחזר את הנתונים האלה, לפחות, בדגם הסדרתי.
הקורנדו החדש יושק באירופה בקיץ הקרוב, עם מנועי 1.5 ליטר טורבו-בנזין ו-1.6 ליטר טורבו-דיזל, כולל הנעה קדמית או כפולה. הגרסה החשמלית, שתשמש כספינת דגל טכנולוגית של המותג כולו, צפויה להיחשף במחצית הראשונה של 2020, ובאמצעותה סאנגיונג גם תחל לשווק את דגמיה בארה"ב באותה שנה (יחד עם טיבולי מחודש שיוצג כנראה בסוף 2019).
הקורנדו החדש צפוי להיות דומה במידותיו ל-e-SIV, וזה אומר אורך של 446 ס"מ, רוחב של 187 ס"מ, גובה של 163 ס"מ ובסיס גלגלים של 267.5 ס"מ. מידות אלו מהוות צמיחה של חמישה ס"מ באורך, ארבעה ברוחב ו-2.5 בבסיס הגלגלים בהשוואה לקורנדו היוצא, בעוד הגובה קטן ב-4.5 ס"מ.
נכון לעתה לא ידוע על תוכניות שיווק לקורנדו החדש בישראל. הדגם הנוכחי, שהוצג ב-2010, לא נמכר כיום אצלנו.