וזה אומר שמבחינת עיצוב חיצוני, יש כאן בעיקר המשך של עיצוב הדור היוצא, ולא מהפכה. חידוש גדול הרבה יותר מצפה למי שייכנס לתא הנוסעים, שם תמצאו בחלק מרמות הגימור מסך "11.6 ניצב - גודל ומבנה שלא מחדשים, אבל עדיין חריגים בתעשייה.
עוד חידוש, מלהיב לא פחות לחובבי נהיגה, יהיה חזרתו של מנוע הטורבו-בנזין. הפעם בנפח 2.4 ליטר (בוקסר ארבעה צילינדרים, כמובן), ועם 260 כ"ס ו-38.4 קג"מ בין 2,000 ל-4,800 סל"ד. סובארו צופה האצה מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 6.1 שניות, ותצרוכת דלק של 10.2 ק"מ לליטר בעיר ו-13.6 בנהיגה בינעירונית (נתוני EPA).
בעוד דגם הטורבו לא בהכרח יגיע אלינו, גרסת הבנזין האטמוספרית (2.5 ליטר) שודרגה אף היא - ומציעה כעת 182 כ"ס (175 כיום) ומומנט של 24.4 קג"מ ב-4,400 סל"ד. סובארו צופה האצה ל-97 קמ"ש בתוך 8.4 שניות, שיפור דרמטי בהשוואה לדגם היוצא (9.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש). תצרוכת הדלק במבחן ה-EPA עומדת על 11.5 ק"מ לליטר בעיר ו-14.9 בנסיעה בינעירונית.
שתי הגרסאות יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה בלבד. נכון לעתה לא ידוע איזה מפרט טכני יוצע באירופה, ובהתאם גם בישראל.
סובארו מבטיחה כי הלגאסי החדשה, שעושה שימוש בפלטפורמה הגלובלית החדשה שלה, תציע שלדה קשיחה בהרבה, לטובת נוחות ויכולת דינמית משופרים. לדור החדש אורך של 484 ס"מ (4.5 יותר מבעבר), בעוד יתר המדדים לא השתנו - הרוחב 184 ס"מ, הגובה 150 ובסיס גלגלים צנוע ועומד על 275 ס"מ. למרות זאת, ביצרנית מבטיחים שיפור מורגש למרווח, תא מטען גדול יותר (427 ליטר בתקן האמריקני) ואיכות גבוהה יותר.
שיווק הלגאסי יחל בארה"ב בסתיו. מחברת סמל"ת, יבואנית סובארו, נמסר כי הדור החדש יגיע לישראל בתחילת 2020.