כבעבר, אהבנו את ההופעה הייחודית של C3, למרות שהיא הפכה נפוצה יותר בכבישי ארצנו העיצוב הייחודי עדיין חינני בעינינו. ההופעה החיצונית המיוחדת ממשיכה גם אל תוך תא הנוסעים, שכמו החוץ מוצע במספר שילובי צבעים עליזים. עיצוב ייחודי זה משהו שמלווה את ה-C3 כבר מהדור הראשון, והדור השלישי כאמור, לא שונה.
העיצוב החיצוני נעזר בשלל נגיעות כמו חבילת אביזרים חיצונית בצבעים משתנים (מראות, חיפוי לתאורת הערפל ועוד), צביעה דו גוונית וכריות ה'אייר-באמפ' היחודיות כל כך. התוצאה היא מכונית בעלת קסם צרפתי שקשה להוריד ממנו את העיניים.
העובדה שישנם כל כך הרבה שילובי צבעים שונים יוצרת מצב בו (כמעט) כל סיטרואן C3 נראית שונה מחברותיה.
אפשר לומר שה-C3 מושכת אותנו בגלל המראה, זה נכון, אבל מדובר גם במכונית ראויה, כזו שלא מתביישת להביט למיטב המתחרות בלבן שבעיניים. היא מציעה נוחות נסיעה טובה ומפרט אבזור עשיר הכולל בקרת שיוט, תאורת יום 'לד', בקרת אקלים, מסך מגע "7, בלוטות', אפל קארפלי,חישוקי "16, חיישני אורות וגשם, וניתן לקבל אותה גם עם כניסה והתנעה ללא מפתח וחישוקי "17.
מתחילת הדרך היא שווקה עם מערך בטיחותי עשיר הכולל מגוון מערכות בטיחות מתקדמות: זיהוי תמרורים ומערכת התרעה לשמירת הנתיב וברמת הגימור הבכירה גם זיהוי רכב בשטח מת במראות, ומצלמת דרך מקורית עם חיישן G ששומר את הצילום במקרה תאונה.
היא עדיין מוצעת עם 5 שנות אחריות מלאות - עניין נדיר בקטגוריה, ולמעשה נדיר בכל שוק הרכב הישראלי.
העיצוב המלבב, תא הנוסעים הנעים, נוחות הנסיעה, מפרט האבזור העשיר, היצא נרחב של מערכות בטיחות מתקדמות ועוד הובילו את סיטרואן C3 לזכות בתואר הסופרמיני הנבחרת של מגזין אוטו לשנת 2019, בפעם השנייה ברציפות.