ההבטחה שמומשה
כבר שנים שאנחנו שומעים על 'מהפיכת הרכב החשמלי' הקרבה ובאה; ואפילו שווקו בארץ מספר מכוניות חשמליות לאורך השנים. אבל המקרה של יגואר I-Pace הוא שונה. לא רק שמדובר ברכב חשמלי, אלא אחד כזה שעשוי ממש טוב – כמעט ללא פשרות.
בתור התחלה הוא נותן מענה שמניח את הדעת בכל הקשור לפחד מטווח הנסיעה. היגואר הזה מציע טווח נסיעה ריאלי של כ-400 ק"מ – הרבה מעבר לנדרש ביום-יום, ומספיק גם לנסיעות ארוכות ולא מתוכננות. מה גם שהוא מציע אפשרות לטעינה מהירה שיכולה להוסיף כמה מאות ק"מ לטווח בתוך כחצי שעה. התחלה של פריסת רשת עמדות טעינה מהירה בהחלט עוזרת.
מעבר לכך הוא הרשים גם בשאר התחומים. הוא נראה נהדר, מבחוץ ומבפנים – תא הנוסעים מרווח ועשוי בצורה איכותית ומחניפה וכולל ועושר רב של מרקמים ואבזור; וכיאה לרכב במעמדו ומחירו הוא מוצע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.
מלבד הטווח המרשים והעיצוב הייחודי יגואר I-Pace מפליא גם בביצוע על הכביש. תחילה אלה הביצועים המסחררים – 4.8 שניות ל-100 קמ"ש; ותחושה שקשה להסביר במילים – כל כך הרבה כוח (400 כ"ס וכמעט 70 קג"מ) שמגיעים בכזה שקט "חשמלי". הוא מתנהג היטב בכביש ומפתיע עם יכולת מעבר לכביש.
יגואר I-Pace – אוטו השנה של ישראל 2019
יגואר I-Pace הוא ביטוי מצוין – וראשון מסוגו בארץ – לכיוון אליו פונה עולם הרכב. אוטו השנה של ישראל הוא הדגם המתקדם ביותר, המרשים ביותר, המאוד רב-גוני, ומי שהביא ראשון את מרכיבי עולם הרכב של העשור הבא, ומבצע ממש טוב: יגואר I-Pace.