המנצח שלנו בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים התמודד מול כלים ראויים בסגמנט הצומח ביותר בישראל, ובעולם. בשנת 2018 סגמנט רכי הפנאי הקומפקטיים היה הגדול ביותר בשוק המקומי, כאשר מחצית מהדגמים הנמכרים ביותר היו מקטגוריה זו.
הדור השני של פיג'ו 3008 הוצג בשנת 2016 והדהים עם הופעתו החיצונית – עיצוב מודרני ומסותת, כמעט עתידני, שקשה להישאר אדישים כלפיו. גם בתא הנוסעים הגדילה פיג'ו לעשות עם סביבת נהג מרהיבה ממש. פיג'ו 3008 מרשים קודם מבחוץ, ואז מבפנים.
אבל עם כל הכבוד לעיצוב, הרכב צריך לתפקד גם בכביש – ושם גילינו (שוב) כי מדובר בכלי שמבצע את כל מטלות הנהיגה בצורה משביעת רצון. ל-3008 נוחות נסיעה טובה, בידוד רעשים מוצלח ומרחב נאה לנוסעים. ה-3008 הוא בהחלט כלי נינוח לאורך מרחקים. הוא גם מפתיע עם התנהגות כביש טובה ביחס לקטגוריה.
הוא מוצע בארץ עם מגוון רחב של יחידות הנעה – החל ב-1.2 ל' בנזין (130 כ"ס) ועד לטורבו-דיזל בנפח 2.0 ל' (177 כ"ס). בהתאם, קשת המחירים רחבה – בגרסאות הבסיס (דיזל ובנזין) הוא מתמודד מול כלים זולים יחסית, מחיר שנושק כמעט למשפחתיות, אך הגרסאות החזקות והמאובזרות מתקרבות במחירן לרכבי הפרמיום מלטמה (ומציעות יותר כוח ואבזור ביחס אליהן).
שילוב התכונות האלה הפך אותו למנצח סדרתי במבחנים השוואתיים שערכנו לאורך השנה, ולכן לא יפתיע אתכם לגלות כי פיג'ו 3008 הוא רכב הפנאי הנבחר של מגזין אוטו בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים לשנת 2019.