קטגוריית הפאר מכילה בתוכה את המיטב שיש לתעשיית הרכב להציע. בקטגוריה זו מקובצות ספינות הדגל של היצרניות; המכוניות הגדולות, הנוחות, הטכנולוגיות והמרשימות ביותר שיש לכל יצרנית להציע. מפגן מרשים של הנדסה, עושר וכוח – ועל כולן גברה השנה אודי A8 החדשה.
הדור הרביעי של אודי A8 מביא את המיטב שיש ליצרנית להציע בכל תחום – יחידת הנעה, נוחות, ובטיחות.
תא הנוסעים הוא מופע טכנולוגי מרשים – עושר המסכים, החומרים והסידור של כולם ביחד יוצר סביבת נהג ייחודית ואיכותית במיוחד. לא יפתיע אתכם לגלות כי אודי A8 מציעה נוחות נסיעה מצוינת, מהטובות בתעשייה. גם בידוד הרעשים כמעט מושלם – אתם כאן, העולם נשאר בחוץ.
יחידות ההנעה מוצלחות (מאוד) גם הן. אלינו היא מגיעה כעת עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 3.0 ל' שמפיק 340 כ"ס, כל מה שאדם צריך ומעבר לכך. ה-A8 רותמת את הכוח הזה באופן מרשים, מייצרת קצב התקדמות מעורר מחד, אבל בנינוחות מוחלטת מאידך. ההתנהגות בכביש המפותל מפתיעה ממש בהתחשב בממדים.
ויש את עניין מערכות הבטיחות. כאמור, A8 מציעה את המיטב שיש ליצרנית להציע; ומערכות אלה כל כך מתקדמות שחלק מהן עדיין לא מוצעות לקהל הפרטי. יכולת נהיגה אוטונומית ב"רמה 3" כבר קיימת, אך לא מוצעת מטעמי רגולציה, למשל. תאורת לד מטריקס, איתות לד דינמי מאחור, תצוגה עילית, מצלמות ב-360 מעלות ותצוגת בתלת-ממד לצידי הרכב. מערכות בטיחות סיוע בכניסה לצומת ובנסיעה לאחור, ניטור שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית זה מה שנמצא כבר היום.
אודי A8 החדשה היא, פחות או יותר, המיטב שיש לאודי ולתעשיית הרכב להציע כיום; והיא מסתירה יכולות שעוד יחשפו בעתיד; ולכן אודי A8 יותר מראויה לתואר מכונית הפאר הנבחרת של מגזין אוטו לשנת 2019.