בג'טה, שמכונה מסורתית בגרסה הספורטיבית בשם "GLI", מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין מפיק 228 כ"ס ו-35.8 קג"מ. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, והכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. נתוני ביצועים לא פורסמו.
ה-GLI מצוידת גם בהיגוי בעל יחס העברה משתנה ומתלה אחורי רב-חיבורי, בלמים שהגיעו מהגולף R ומתלים ספורטיביים - רגילים או אדפטיביים עם שלושה מצבי קשיחות לבחירת הנהג.
הג'טה הספורטיבית מצטיידת בעיצוב מתאים - כולל פס אדום בולט בסבכה הקדמית, שאף היא ייחודית לדגם ומציעה מבנה חלת דבש וצבע שחור. צבע זה חוזר גם ברמת הגימור הגבוהה בגג, במראות הצד, חישוקי ה-"18 ובספוילר האחורי. לכל הגרסאות בין היתר גם מסיט רוח מתחת לפגוש האחורי, פתח מפלט כפול מעוטר בכרום, פגוש קדמי חדש ותאורת לד מלאה מלפנים ומאחור.
בתא הנוסעים תמצאו תאורת אווירה עם עשרה גוונים לבחירה, מושבי עור מחוממים ומאווררים ומערכת שמע של ביטס (Beats). האבזור התקני והאופציונלי כולל גם בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת גם בנסיעה לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי וחלון גג.
נכון לעתה אין תוכניות לשיווק פולקסווגן ג'טה החדשה בישראל. בהתאם, נראה שגם את ה-GLI לא נפגוש כאן בעתיד הנראה לעין. נתנחם אם כך בעובדה שהגולף GTI מוצעת כיום בישראל בגרסה חזקה עוד יותר (245 כ"ס).