מנועים חדשים לאודי Q8
רכב הפנאי היוקרתי זוכה למנועי בנזין ודיזל חדשים - שימוצבו מעל ומתחת להיצע הקיים בישראלברף התחתון, מצטרפת גרסת "Q8 45 TDI" עם מנוע V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר. לזו 231 כ"ס וקרוב ל-51 קג"מ בין 1,750 ל-3,250 סל"ד. ה-45 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.1 שניות ולמהירות מרבית של 233 קמ"ש (6.3 שניות ו-245 קמ"ש בגרסה המשווקת בישראל כיום). אם תוצע בישראל, ה-45 צפויה להיות זולה כמובן מה-55.
גרסה שנייה, "Q8 55 TFSI", מצוידת במנוע V6 טורבו-בנזין עם נפח של 3.0 ליטר. כאן תמצאו 340 כ"ס וקרוב ל-51 קג"מ בין 1,370 ל-4,500 סל"ד, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. לגרסה זו תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 11.2-11 ק"מ לליטר (בהתאם למידת החישוקים), בעוד דגם הדיזל מציג נתון של 15.6-14.9 ק"מ לליטר (14.7 בגרסת ה-Q8 55 TDI ה"ישראלית").
שתי הגרסאות החדשות זמינות למכירה באירופה כבר עתה. לפי שעה לא ידוע מי מהן תוצע בישראל, ומה יהיה מחירן.