גרסת הבנזין פולטת 25% יותר פחמן דו-חמצני, הנחשב לגורם המרכזי להתחממות כדור הארץ - 128 גרם לק"מ בממוצע, לעומת 102 בכלאיים הנעה קדמית. תצרוכת הדלק הממוצעת שלה בתנאי מעבדה בהתאם - 16.9 ק"מ לליטר, 25% יותר בזבזנית מהכלאיים (22.7 ק"מ לליטר).
מחירון הראב 4 החדש עדיין מתחיל מ-170,000 שקל, אבל כעת תמורת סכום זה תקבלו את גרסת הבנזין הבסיסית, עם הנעה קדמית, שלא שווקה כאן בעבר. לזו מנוע 2.0 ליטר עם 175 כ"ס והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11 שניות (כמו גרסת ההנעה הכפולה).
את דגם הבנזין תוכלו להזמין ברמת "איוולב" או "אקספיריאנס" (בתוספת 10,000 שקל). זו האחרונה מוצעת גם עם הנעה כפולה ב-190,000 שקל. עד כה שווקה גרסת ה-2.0 ליטר בנזין רק עם הנעה כפולה ברמת "אקספלורר", שעלתה 176,000 שקל. גרסה זו לא תוצע יותר.
הסיבה לשינוי היא כמובן כי גרסאות הכלאיים ספגו מכה קשה מהמיסוי בישראל לאחר שינוי נוסחת המס. ה"איוולב" שעלתה 170,000 שקל התייקרה ל-180,000, "אקספריאינס" התייקרה מ-177,000 ל-190,000 (200,000 שקלים עם הנעה כפולה במקום 185,000). רמת הגימור "אימושן" עולה כעת 210,000 שקל במקום 192,000. ייבוא ה"אימושן סקאי" הופסק, וכעת מי שירצה חלון גג יוכל להזמין זאת ברמת "אקסטרים" שמחירה 200,000 שקלים.
ל"איוולב" חישוקי "17, תאורת לד, מולטימדיה עם צג "8, בקרת אקלים עם פתחים ליושבים מאחור ובגרסת הכלאיים גם בקרת אקלים. ה"אקספריאנס" מציעה תפעול חשמלי לדלת תא המטען, צג נתונים גדול במחוונים, חיישני חנייה היקפיים, מפתח חכם, ובגרסת הבנזין גם בקרת אקלים. ל"אימושן" חישוקי "18, גג שחור, מושב נהג חשמלי וריפוד דמוי עור. ל"אקסטרים" חלון גג אך אין תפעול חשמלי למושב הנהג.
מבחינת אבזור בטיחות, לרמת הבסיס בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי. רמת "אי-מושן" ומעלה מוסיפות ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.