לגרסה החדשה הספק מרבי של 421 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ, זאת לעומת 286 כ"ס ו-61.1 קג"מ בגרסת השישה צילינדרים המוצעת בישראל. בהתאם, היא מציעה ביצועים טובים משמעותית: האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות (לעומת 6.1) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (לעומת 238). נתון תצרוכת דלק לא פורסם.
גרסת הדיזל הבכירה מצטיידת במתלי אוויר, מוטות מייצבים אלקטרומכניים להפחתת זוויות גלגול בפניות והיגוי לכל ארבעת הגלגלים. זה האחרון מסייע בתמרון במהירויות נמוכות (מקטין את רדיוס הפנייה) ואת היציבות במהירויות גבוהות.
הגרסה החדשה תצטרף למבחר פולקסווגן טוארג באירופה החל מחודש מאי הקרוב, מיד לאחר הופעת בכורה בתערוכת ז'נבה במרץ. מחברת צ'מפיון מוטורס נמסר כי אין לפי שעה כוונה לייבאה לישראל. הטוארג נמכר כיום אצלנו עם מנוע ה-V6, ובמחיר התחלתי של חצי מיליון שקל.