הדגם המחודש מציע עדכון קל לעיצוב החיצוני, כולל יחידות תאורה קדמיות חדשות וקטנות יותר במעט, עם תאורת לד מלא או לד דינמי בתוספת תשלום. שינויים בוצעו גם לסבכה ולפגוש, יש חישוקים קלים חדשים ("17-"20) ומאחור יחידות תאורה מעודכנות ופגוש חדש.
בתא הנוסעים השינוי מינורי עוד יותר, ומתרכז בגלגל הגה שונה ומסך מולטימדיה בגודל "10.25 שיוצע בתוספת תשלום ("7 באבזור תקני). כן יוצע מסך "12.3 לנהג במקום לוח מחוונים רגיל בתוספת תשלום.
עוד באבזור: סייעת MBUX של מרצדס מצטרפת ל-GLC לראשונה, עם אפשרות לשימוש בפקודות קוליות בשפה טבעית. יש גם משטח מגע גדול יותר במרכז הקונסולה התחתונה, בעוד אבזור הבטיחות כולל כעת בקרת שיוט אדפטיבית שגם מזהה פניות וצמתים ומאיטה בהתאם, לצד סיוע במעבר נתיב שמצטרף לסיוע בשמירת נתיב. כאן הנהג נדרש לאותת, ואם הנתיב פנוי הרכב יעבור אליו ויתמקם במרכזו.
מתחת למכסה המנוע בוצע שינוי משמעותי לא פחות - כולל יחידות כוח חדשות לחלוטין. בצד הבנזין הוחלפו המנועים בחדשים מסדרת "M 264" עם ארבעה צילינדרים, כולל הנעת כלאיים מתונה המבוססת על מערכת חשמל 48 וולט. זו כוללת מנוע חשמלי זעיר (13.6 כ"ס ו-15.2 קג"מ), שמספק סיוע קל בביצועים ומאפשר כיבוי של מנוע הבנזין לזמן ממושך יותר בגלישה ועמידה.
בשלב ראשון יוצעו שתי גרסאות של מנוע 2.0 ליטר טורבו זה - עם 197 כ"ס (GLC 200) או 258 כ"ס (GLC 300). תיבת ההילוכים מציעה כעת תשעה יחסי העברה במקום שבעה, וההנעה כפולה.
בצד הדיזל, יוצעו שלוש גרסאות של מנוע "OM 654" ארבעה צילינדרים החדש, אף הן עם הנעה כפולה ותשעה הילוכים. פה ההספקים יעמוד על 163 כ"ס ב-GLC 200d הבסיסית, 194 כ"ס ב-GLC 220d ו-245 כ"ס בגרסת ה-GLC 300d.
מרצדס צפויה להציג גרסאות נוספות - בהן דגם כלאיים נטען משקע עם טווח משופר וגרסת AMG ספורטיבית - בחודשים הקרובים. עדכון דומה גם ל-GLC קופה צפוי אף הוא בהמשך. שיווק ה-GLC יחל אצלנו כאמור בסביבות אוגוסט.