הרכב החדש מציג עיצוב מודרני בהשראת הטיבולי, אורך של 446 ס"מ, רוחב של 187 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 267.5 ס"מ. לקורנדו חמישה מושבים ותא מטען בנפח 551 ליטר (עד 1,248 עם ספסל אחורי מקופל).
בשלב ראשון, רכב הפנאי יושק עם מנועי טורבו בנזין ודיזל בנפח 1.5 ו-1.6 ליטר בהתאמה. זה הראשון מציע הספק מרבי של 163 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ בין 1,500 ל-4,500 סל"ד. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית ולהנעה קדמית או כפולה. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
גרסת הדיזל מפיקה 136 כ"ס ו-33 קג"מ ב-1,500 סל"ד, ומוצעת אף היא עם תיבות שישה הילוכים ידנית ואוטומטית, בתוספת מערכת עצור-סע בגרסה האוטומטית שלא כלולה במפרט הבנזין. גם כאן יש הנעה קדמית וכפולה, נתוני ביצועים ותצרוכת דלק - עדיין לא. גרסה חשמלית ללא בנזין או דיזל של הקורנדו, עם טווח נסיעה משוער של עד 450 ק"מ, צפויה להצטרף למבחר ככל הנראה ב-2020.
לראשונה, הקוראנדו יציע מערכות בטיחות מתקדמות. אלו כוללות בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, זיהוי שלטים והתרעת הירדמות. אבזור המותרות התקני והאופציונלי יכלול, בין היתר, מושבי עור, סיוע בחנייה, משטח טעינה אלחוטית לטלפון חכם, מסך "10.25, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.
לפי שעה לא ידוע על תוכנית של חברת טלקאר, יבואנית סאנגיונג, להחזיר לישראל את הקוראנדו. הדגם הקומפקטי של היצרנית עזב כאמור את ישראל עוד ב-2012, לאחר שהשקתו בדור היוצא זכתה לקבלת פנים צוננת באולמות התצוגה.