הרכב החדש מוצע בארץ עם שלושה מנועים ושלוש רמות גימור. בתחום הבנזין האווק החדש מצויד בגרסאות 200 או 250 כ"ס של מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר של היצרנית, עם האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.5 או 7.5 שניות בהתאמה ותצרוכת דלק של 13 ו-12.7 ק"מ לליטר בהתאמה.
גרסת דיזל מצוידת אף היא במנוע בנפח 2.0 ליטר, ומציעה הספק של 180 כ"ס (9.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש). כאן תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 17.5 ק"מ לליטר. שלושת המנועים מצוידים במערך כלאיים מתון (סיוע חשמלי בלי יכולת נסיעה חשמלית) ומשודכים לתיבת תשעה הילוכים מתוצרת ZF ולהנעה כפולה עם מערך ה"טריין רספונס 2" (Terrain Response) של היצרנית הבריטית.
רמות הגימור נקראות S ,S פלוס, ו-SE. הבסיסית מציעה חלון גג, חישוקי "18, תאורת לד, ריפוד עור, מושבים מתכווננים חשמלית, מולטימדיה עם שני צגים, בקרת אקלים, בקרת נסיעה במורד ובעלייה ועוד. רמת הפלוס מוסיפה פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מפתח חכם, מראה פנימית שיכולה לשקף תמונת מצלמה, מערכת שמע של מרידיאן ועוד.
ל-SE בנוסף חישוקי "20, תאורת לד אדפטיבית, אפשרויות כיוון נוספות למושבים, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. מבחינת בטיחות, ל-S בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים וכרית אוויר חיצונית להגנה על הולכי רגל. ה-SE מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום אוטונומית ממהירות גבוה יותר. כן תוצע חבילת R דיינמיק שמציעה שינויים קוסמטיים.
המחירים: החל מ-397,000 שקל ל-S (בנזין 200 כ"ס), החל מ-448,000 שקל ל-S פלוס (בנזין 250 כ"ס או דיזל) והחל מ-489,000 שקל ל-SE (בנזין 250 כ"ס או דיזל). ביבואנית מקווים למכור כ-120 יחידות במהלך השנה הקרובה.