גרסה אחת היא סטיישן שהושקה בתערוכת פריז 2018, ומכונה בישראל 'ספייס', ואילו השנייה היא האצ'בק, המחליפה את הדגם אוריס ומכונה כאן 'אקסייט'.
השווה והשונה
לסטיישן אותו בסיס גלגלים כמו של הסדאן, 270 ס"מ, אורכו 465 ס"מ, 2 ס"מ יותר, ותא המטען גדול בהרבה: 596 ליטר מול 471 ליטר.
להאצ'בק בסיס גלגלים קצר יותר, 264 ס"מ (וארוך ב-4 ס"מ מזה של אוריס), אורכה קצר משמעותית ועומד על 437 ס"מ, ותא המטען הוא הקטן ביותר: 361 ליטר.
הסטיישן וההאצ'בק יוצעו רק עם מערכת ההנעה ההיברידית (הסדאן מוצעת גם בגרסת בנזין רגילה) המבוססת על מנוע 1.8 ליטר ליצירת הספק משולב של 122 כ"ס. נתוני הביצועים זהים: האצה של 10.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת הדלק היא 28.6 ו-30.3 ק"מ/ליטר בסטיישן, 27.8 ו-30.3 ק"מ בהאצ'בק (לפי רמת הגימור, בהתאם לגודל החישוקים).
במערכות הבטיחות, וכמו בסדאן, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה עם מרכוז בנתיב, עמעום אוטומטי ועוד.
רמות גימור, מחירים
קורולה בגרסת סטיישן ('ספייס') מוצעת ברמת גימור בסיסית הנקראת אף היא 'ספייס', וזו כוללת תאורת לד, חישוקים רגילים "15, מולטימדיה טויוטה טאצ' עם מסך "8, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, בלם חנייה חשמלי, רצפה דו-צדדית בתא המטען ועוד; המחיר: 135,000 שקלים. לרמת הגימור 'ספייס+', חישוקים קלים "16 וגם מפתח חכם, שמשות מוכהות, מחוונים מוקרנים ומשטח הטענה לסלולרי. המחיר: 137,000 שקלים.
טויוטה קורולה בגרסת האצ'בק ('אקסייט') מוצעת ברמת גימור בסיסית הנקראת, ובכן, 'אקסייט', וזו כוללת תאורת לד, חישוקים קלים "16, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, אותה מולטימדיה עם צג "8, משטח טעינה לסלולרי, מפתח חכם ועוד; המחיר 135,000 שקלים. ברמת הגימור 'אקסייט+' גם פנסי ערפל קדמיים, חישוקי "17, גג בצבע שחור, צג נתונים "7 ותאורת אווירה; המחיר: 140,000 שקלים.