הקונטיננטל GT, דור שלישי של הקופה המפוארת שהוצג באוגוסט 2017, מקבל מנוע V8 חדש בנפח 4.0 ליטר ועם שני מגדשי טורבו. למנוע זה 550 כ"ס ו-78.5 קג"מ בין 1,960 ל-4,500 סל"ד, מספיק בכדי להאיץ את הקופה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.0 שניות (4.1 בגרסת הקונברטיבל) ולמהירות מרבית של 318 קמ"ש. נתון תצרוכת דלק לא פורסם בשלב זה.
המנוע החדש, שמגיע היישר מפורשה פאנאמרה טורבו, מציע תוספת כוח משמעותית לעומת הקונטיננטל GT היוצאת (507 כ"ס או 528 בגרסת ה-S), אך חלש מדגם ה-W12 איתו הושק הדור הנוכחי (635 כ"ס, 3.7 שניות ל-100 קמ"ש). את מה שהוא מפסיד בכוח, בנטלי מבטיחה שישלים ביכולת דינמית, כאשר משקל נמוך יותר וכיול מתלים חדש (עדיין מתלי אוויר מתכווננים) אמורים להציע חווית נהיגה דינמית יותר, כך על-פי היצרנית.
מלבד זאת ההבדלים בין ה-V8 ל-W12 כצפוי אינם גדולים. תגי "V8" בצדי המרכב יהיו הרמז העיקרי, כמו גם חישוקי "20 בעיצוב חדש (עם אופציה לעד "22) ושינויים קלילים לסבכה הקדמית. בתא הנוסעים תמצאו את אותה פאר כמצופה מהמחיר, כולל רשימת תוספות בלתי נגמרת כיד הדמיון הטובה.
מחיר הגרסה החדשה, שתוצע במרכב קופה וקונברטיבל (גג בד מתקפל), עדיין לא ידוע. בכל מקרה צפו לשלם פחות מדגמי ה-W12, שמחירם ההתחלתי בישראל עומד על 1.775 מיליון שקל.