לזו קוראים "A35", וכמו בדגם ההאצ'בק בעל אותו שם המשווק כבר בישראל, היא מציעה 306 כ"ס ב-5,800 סל"ד ו-40.8 קג"מ בין 3,000 ל-4,000 סל"ד ממנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר. אם לשפוט ממחיר ההאצ'בק, שעולה החל מ-420 אלף שקל בישראל, ניתן לצפות לתג-מחיר של החל מ-430 אלף שקל בקירוב לגרסת הסדאן.
ה-A35 סלון (Saloon) מצוידת בתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, שמעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים בשגרה ועד 50% ממנו לאחוריים במצבי קיצון. היא מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות (4.7 בהאצ'בק) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה - 13.7 ק"מ לליטר.
מלבד הרבה כוח, מרצדס-A35 AMG סלון מציעה גם מתלים ספורטיביים (עם אופציה לאדפטיביים בתוספת תשלום), בלמים משודרגים, עיצוב ספורטיבי - כולל גם חבילות להתאמה אישית - והרבה אבזור תקני (רובו מקטלוג ה-A-קלאס הרגיל). חידוש מעניין לדגם ה-AMG הוא יישומון הקלטת המסלול - שיכול לזהות חלק מהמסלולים בעולם ולהקליט את ההקפה, כמו גם להציג לכם מידע שימושי לגבי הנהיגה שלכם.
ה-A35 סלון מבוססת כמובן על מרצדס A-קלאס סדאן, גרסת ארבע דלתות של המשפחתית הקומפקטית שממוצבת בין ההאצ'בק לבין הסדאן-קופה, מרצדס CLA. לסלון אורך של 455 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 144 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 273 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 420 ליטר.
שיווקה יחל בישראל ברבעון הראשון של 2020. מפרט אבזור ומחיר רשמיים לישראל צפויים להתפרסם סמוך למועד זה.