האבסולוט הופך את הטנדר הרגיל של מיצובישי, שמשווק גם בישראל (עדיין לא בגרסה המתוחה), לחיית שטח אמיתית. זאת באמצעות שורה של שדרוגים שמכוונים רובם ככולם לשיפור יכולת הנסיעה שלו מחוץ לכביש הסלול.
בין היתר, מיצובישי בחרה בצמיגי שטח אימתניים של פאלקן, הוסיפה מיגון גחון בולט ולא פחות חשוב - הרימה את הגחון בחמישה ס"מ (ליותר מ-25 ס"מ) על-ידי שימוש במתלי שטח ייעודיים. לאלו מהלך מתלה ארוך יותר (לא נמסר בכמה) וכיול מתאים לנהיגה בשטח מאתגר.
הטרייטון אבסולוט מציע גם מפסק סרנים רחב יותר, לטובת יציבות עדיפה בשטח ובכביש. לא נמסר איזו יחידת כוח משמשת אותו, וסביר כי הוא מצויד במנוע הטורבו-דיזל הרגיל.
לטובת הרושם, יש גם פריטי עיצוב שחלקם תכליתיים וחלקם לטובת הרושם, בהם מיגוני צד המזכירים את כריות ה"איירבאמפ" של סיטרואן, מדרכות צד, תאורת לד על הגג ועוד.
לפי שעה לא ידוע על כוונה של מיצובישי להציע גרסה סדרתית של האבסולוט. עם זאת, היצרנית כבר הציעה גרסאות מיוחדות ברוח דומה בעבר בשווקים שונים, וייתכן שמשהו כזה מתבשל גם הפעם.