הדור החדש של האקסנט, שמכונה בשם הקוד HC, מציע עיצוב מודרני יחסית וממדים נדיבים מבעבר, כולל אורך של 444 ס"מ (7+), רוחב של 173 ס"מ (1+), גובה של 146 ס"מ (0.5+) ובסיס גלגלים באורך 260 ס"מ (3+). נפח תא המטען עומד על 480 ליטר.
כבעבר, האקסנט מוצעת בישראל עם מנועי בנזין ארבעה צילינדרים ללא מגדש, בנפח 1.4 או 1.6 ליטר. לאלו הפעם הספק של 100 ו-123 כ"ס בהתאמה, והם משודכים לתיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה. תצרוכת הדלק עומדת על 16.1 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה בגרסת הבסיס (דרגת מיסוי ירוק 9) ו-14.9 ק"מ לליטר בבכירה (דרגה 10).
למרבה הצער, תחום בו אין בינתיים חידוש הוא הבטיחות - שם כלמוביל משיקה את האקסנט החדשה בלי מערכות בטיחות מתקדמות. במקום תאלצו להסתפק במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית שמתריעה בלבד, לצד שש כריות אוויר, בקרת יציבות וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.
אבזור המותרות בשתי הגרסאות זהה, וכולל חישוקי "15, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (כולל מצלמת נסיעה לאחור, ווייז וכרטיס סים מובנה), חיישני אורות, בקרת שיוט ומערכת מיזוג עם פתחי אוורור ליושבים מאחור. המחיר: 118 אלף שקל לגרסת 1.4 ליטר, 120 אלף שקל ל-1.6 ליטר.